G.L.A CLAN
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
G.L.A. CLAN FORUM » CLAN » CLAN MATCH » G.L.A VS SOULTAKERS
G.L.A VS SOULTAKERS
greek_assasinDate: Monday, 01/09/2008, 5:39 PM | Message # 1
G.L.A| GREEK ASSASIN {LDR}
Group: Administrators
Messages: 16
Status: Offline
Shmera 1 septembriou 2008 kalo mhna kiolas :P paijame cm me soultakers .Sthn arxh etoimasthkame gia to 4 vs 4 cm jekiname ,pernoume to prwto round kai mas lene exoun problhma me ton hxo tous emeis leme ok.Afou to ftiaxnoun ekanan rr kai janajekinhsame alla egw ekana mia la8os kinhsh kai phra ena neropistolo anti gia to deagle kai zhthsa rr opws htan fusiko.Ekeinoi den ekanan kai epejan kanonika kai to xasame to round.To poio asteio ston agwna einai oti sto epomeno round tous jeskisame kai mas ekanan ban.Ayto einai to poio wraio cm pou exw paijei pote giati xeromai na mas lene cheates kati noobades pou den jeroun na pezoun.Tespa emeis nikhsame aneu agwnos kai sunexizoume aka8extoi sthn nikhfora poreia mas

 
hackerakiasDate: Monday, 01/09/2008, 6:15 PM | Message # 2
G.L.A| HEAD HUNTER {LDR}
Group: Administrators
Messages: 92
Status: Offline
ti mas eipan cheaters? e oxi den to pistevo protakousto axxa0ax00ax0xa0xa0xa0xa00ax0xa0xa00xa0xa0 E.L.E.O.S. Otan akouo na mas lene cheaters kapiou asxetoi pou mas theorousan palia noobades kai tora pou ftiaxame mia ikanopiitiki clan den mporoun na to xonepsoun xD. tespa exei plaka na mas lene cheaters giati otan mas to lene afto skao apo ta gelia.Telos kai kalitero oi Fictional mas eipan oti eimastan i kaliteri clan pou pejane os twra oxi peite mou ti allo thelete smile

 
ntebisDate: Monday, 01/09/2008, 8:59 PM | Message # 3
G.L.A.|ntebis the Emperor {LDR}
Group: Administrators
Messages: 39
Status: Offline
:'( :'( :'( :'( den mas eipan cheatades :'( :'( :'( :'( :'( :'(
0xa0a0x00a0x0axax


 
DeViLDate: Tuesday, 02/09/2008, 6:00 PM | Message # 4
Στρατιώτης
Group: Users
Messages: 15
Status: Offline
e, kala me liga logia ta spame:D, fadasou omos gia na pe3oyme emis etsi me tous fictional ke na imaste oi kaliteroi, omg pos pezoun oi alloi? happy

^.:DeViL:.^
 
G.L.A. CLAN FORUM » CLAN » CLAN MATCH » G.L.A VS SOULTAKERS
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:



Copyright MyCorp © 2024